Zaświadczenie o dostępie do drogi
Kogo dotyczy
Z wnioskiem o zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej może wystąpić podmiot dla którego wydawane jest zaświadczenie.
Czas realizacji
Wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi następuje nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów.
Wymagane dokumenty
Potwierdzenie uiszczenia opłaty.
Opłaty
Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej jest płatne 17 zł.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje odwołanie.
Podstawa prawna
1. Zgodnie z art. 217 par. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.);
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111 ze zm.)
3. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.)
4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
Dodatkowe informacje
Urząd Gminy w Lubiewie
Referat Infrastruktury i Planowania Przestrzennego
Biuro nr 3 (parter)
Paweł Chmara
inspektor
tel. 52 3349310 wew. 18
ug.chmara@lubiewo.pl