A+
A-
Wersja kontrastowa
Gmina Lubiewo





 Drukuj

Zaświadczenie o dostępie do drogi

Kogo dotyczy

Z wnioskiem o zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej może wystąpić podmiot dla którego wydawane jest zaświadczenie.

Czas realizacji

Wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi następuje nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów.

Wymagane dokumenty

Potwierdzenie uiszczenia opłaty.

Opłaty

Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej jest płatne 17 zł.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje odwołanie.

Podstawa prawna

1. Zgodnie z art. 217 par. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.);
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111 ze zm.)
3. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.)
4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)



Dodatkowe informacje

Urząd Gminy w Lubiewie
Referat Infrastruktury i Planowania Przestrzennego
Biuro nr 3 (parter)
Paweł Chmara
inspektor
tel. 52 3349310 wew. 18
ug.chmara@lubiewo.pl
© 2024 Gmina Lubiewo
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce