A+
A-
Wersja kontrastowa
Gmina Lubiewo





 Drukuj

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Kogo dotyczy

Wnioskodawca

Czas realizacji

Do 30 dni

Wymagane dokumenty

- wniosek / wzór wniosku do pobrania/,
- załączniki do wniosku:
• kopia wydanej decyzji o warunkach zabudowy;
• oświadczenia strony na rzecz której wydana została decyzja o warunkach zabudowy (zgoda na przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy);
• potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - 56 zł.

Dodatkowe /należy załączyć w razie potrzeby/:
- pełnomocnictwo (w przypadku ustanowienia osoby do występowania w imieniu inwestora);

Opłaty

opłata skarbowa: 56 zł, płatna z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji

Opłaty można dokonać przelewem na konto: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo nr konta:
80 8144 0005 2008 0080 1270 0002
lub u inkasenta w Urzędzie Gminy w Lubiewie, biuro nr 14 – parter. Dowód wpłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.

Tryb odwoławczy

Od decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Wójta Gminy Lubiewo w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r. poz. 977).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r., Poz. 775 ze zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).

Dodatkowe informacje

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

© 2024 Gmina Lubiewo
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce