A+
A-
Wersja kontrastowa
Gmina Lubiewo





 Drukuj

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Kogo dotyczy

Wnioskodawcą może być każdy. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.

Czas realizacji

Prawidłowo wypełniony wniosek załatwiany jest bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni. Organ administracji publicznej przed wydaniem zaświadczenia może przeprowadzić, w koniecznym zakresie, postępowanie wyjaśniające.

Wymagane dokumenty

• Wniosek
• Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

Opłaty

Wniosek o wydanie zaświadczenia
•17 zł za wydanie zaświadczenia
•17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)
Opłaty można dokonać przelewem na konto: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo
nr konta: 80 8144 0005 2008 0080 1270 0002
lub u inkasenta w Urzędzie Gminy w Lubiewie, biuro nr 14 – parter
Dowód wpłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.

Tryb odwoławczy

Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o przeznaczeniu terenu przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r., Poz. 775 ze zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r., Poz. 2111 ze zm.).
© 2024 Gmina Lubiewo
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce